Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2015 01:26 - ПРИТЧАТА „ЗА НЕПРАВЕДНОТО БОГАТСТВО”
Автор: agej2 Категория: История   
Прочетен: 1133 Коментари: 0 Гласове:
0



imageПРИТЧАТА

„ЗА НЕПРАВЕДНОТО БОГАТСТВО”

ЕВАНГЕЛИЕ ОТ ЛУКА:

16:1 Каза още на учениците Си: Някой си богаташ имаше настойник, когото наклеветиха пред него, че разпилявал имота му.

16:2 И той го повика и му рече: Какво е това що слушам за тебе? Дай сметка за настойничеството си; защото не можеш вече да бъдеш настойник.

16:3 Тогава настойникът си рече: Що да сторя, тъй като господарят ми отнема от мене настойничеството? Нямам сила да копая, да прося срам ме е.

16:4 Сетих се що да сторя, за да ме приемат в къщите си, когато бъда отстранен от настойничеството.

16:5 И тъй, като повика всеки от длъжниците на господаря си, каза на първия: Колко дължиш на господаря ми?

16:6 А той рече: Сто мери масло. И каза му: Вземи записа си и седни скоро та пиши петдесет.

16:7 После каза на друг: А ти колко дължиш? И той рече: Сто мери жито. Казва му: Вземи записа си и пиши осемдесет.

16:8 И господарят му похвали неверния настойник за гдето остроумно постъпил; защото човеците на тоя век са по-остроумни спрямо своето поколение от просветените чрез виделината.

16:9 И Аз ви казвам, спечелете си приятели посредством неправедното богатство, та, когато се привърши, да ви приемат във вечните жилища.

16:10 Верният в най-малкото и в многото е верен, а неверният в най-малкото и в многото е неверен.

16:11 И тъй, ако в неправедното богатство не бяхте верни, кой ще ви повери истинското богатство?

16:12 И ако в чуждото не бяхте верни, кой ще ви даде вашето?

16:13 Никой служител не може да служи на двама господари; защото или ще намрази единия и другия ще обикне, или ще се привърже към единия а другия ще презира. Не можете да служите на Бога и на мамона.

16:14 Всичко това слушаха фарисеите, които бяха сребролюбци, и Му се присмиваха.

16:15 И рече им: Вие сте, които се показвате праведни пред човеците; но Бог знае сърцата ви; защото онова, което се цени високо между човеците, е мерзост пред Бога.

     НЕПРАВЕДНОТО БОГАТСТВО

      Е,   ЧЕ,   НЕ  Е, НАШЕ, НИЩО!

ВСИЧКО Е СОБСТВЕНОСТ

   НА БОГ

„ ...ОТ МОЕТО НА МЕНЕ ДАВАТЕ...”

   ДА СИ СПЕЧЕЛЯ НЕПРАВЕДНО БОГАТСТВО ЗНАЧИ:

 ДА  ВЗЕМА БЕЗ ДА СЪМ ЗАСЛУЖИЛ ОТ  ЧУЖДОТО-БОЖИЕТО-БОГАТСТВО=ВЯРАТА НАДЕЖДАТА И ЛЮБОВТА.

 

АЗ СЪМ НАСТОЙНИК =УПРАВИТЕЛ НА  НЕЩО , КОЕТО  НЕ  Е МОЕ  (ТО  Е НА БОГ) И КАТО ВЗЕМАЩ НЕЩО ОТ БОГ----- СЪМ В СЛУЧАЯ  В ПРЕСТЪПЛЕНИЕ...     НО  БОГ СЕ РАДВА ДА НАПРАВЯ ТОВА

---ТА НАЛИ ГОВОРИ С ПРИТЧИ В МОМЕНТА  НА ДЕЙСТВИЕТО...ЕВАНГЕЛИЕ ОТ ПУКА 16 глава 1ст.

( преди това са
- Притча за блудния син
- Притча за изгубената овца
- Притча за поканените на голямата вечеря
- Притча за синаповото зърно и кваса
- Притча за безплодната смокиня)

 БОГ, КОЙТО Е СОБСТВЕНИК НА ВСИЧКОТО БОГАТСТВО-----ДОРИ  ВЯРАТА, НАДЕЖДАТА И ЛЮБОВТА МИ КАЗВА :

„ ВЗЕМИ СИ  ОТ ТОВА БОГАТВО  ТО Не Е ТВОЕ , НО АЗ СЪМ СЪГЛАСЕН ДА СЕ ОБОГАТИШ... С МОИТЕ ПЛОДОВЕ :  ВЯРА НАДЕЖДА И ЛЮБОВ...

ВЗЕМИ СИ СЕГА...ТОВА ЩЕ ТИ ТРЯБВА ПОСЛЕ В ТРУДЕН МОМЕНТ”

нека видим как свършва притчата обяснена от самия Исус Христос...
Лука 16
гл.1-9ст.
10. Верният в най-малкото и в многото е верен, а неверният в най-малкото и в многото е неверен.
11. И така, ако в неправедното богатство не бяхте верни, кой ще ви повери истинското богатство?

Бог ни говори, че ВСИЧКО. което имаме е негово и че ни е поверил това наше богатство, за да печелим приятели!(ЕВАНГЕЛИЕ ОТ МАТЕЙ 20ГЛ. 19,20 СТ.)

Щом проумеем това нещо и го възприемем със сърцето си, Той е верен да ни употреби за делото си.

Ако сме му верни с малкото, което имаме, Бог е верен да ни даде и голямо.

ИСУС КАТО ЧОВЕК  НА ЗЕМЯТА НЕ БЕШЕ СОБСТВЕНИК НА НИЩО ОСВЕН ЛИЧНИТЕ ДРЕХИ.

 МАГАРЕТО , С КОЕТО ВЛЕЗЕ В ЕРУСАЛИМ НЕ БЕШЕ НЕГОВО ДОРИ ( НИТО ПЪК ЛУКСОЗНО).

 ПОГРЕШНА Е ПРАКТИКАТА ДА ПРАВИМ БИЗНЕС = ПАРИ НЕ ПО БОГА И ПРАВИЛАТА МУ.

  МНОГО ДУХОВНИЦИ ПРИЕМАТ МРЪСНИ ПАРИ (ОТ НЕПРАВЕДНО БОГАТСТВО)...ТОВА НЕ Е БЛАГОСЛОВЕНО ОТ БОГ.

 







Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: agej2
Категория: История
Прочетен: 281267
Постинги: 136
Коментари: 0
Гласове: 64
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930